We gaan terug naar de bron, terug naar de natuur, terug naar jezelf...

Verandering van bewustzijn en zelfzorg, reiniging van lichaam en geest is de weg terug naar gezondheid. Als het lichaam en de geest weer optimaal functioneren zul je ontdekken dat een goede gezondheid werkelijk de grootste schat is. Laten we vandaag beginnen...

LAAT VOEDING UW MEDICIJN ZIJN EN MEDICIJN UW VOEDING (Hippocrates)

donderdag 23 april 2015

26 voordelen van tarwegrassap


1. Een van de grootste bron van vitamine A, C, D, K, B complex
2. Bevat de natuurlijke bron B17 (staat erom bekend te vechten tegen kankercellen zonder gezonde cellen aan te vallen)
3. Bevat plantaardig calcium, fosfor, magnesium, sodium, potasium in een gebalanceerde ratio
4. Bevat 92 van de 102 getraceerde mineralen die planten bevatten
5. Assisteert in het afvoeren van afvalstoffen in het lichaam
6. Zuivert het bloed en de organen (ook de lever)
7. Gaat giftige stoffen in het lichaam tegen
8. Vecht tegen bloedsuiker problemen
9. Helpt bij obstipatie
10. Verhoogt de weerstand tegen straling
11. Wetenschap heeft bewezen dat het desinfecterend werkt door het doden van onvriendelijke bacteriën in het bloed, de lymfe en verschillende weefsels

12. Het bevat alle noodzakelijke aminozuren, het wordt door veel overheden beschouwd als een complete voeding
13. Hoog in enzymen

14. Kan zware metalen uit het lichaam halen (die opgeslagen zitten in weefsels)
15. Een kleine hoeveelheid tarwegrassap in het dieet kan tandbederf tegengaan
16. Helpt tegen huidproblemen zoals eczeem en psoriasis
17. Gorgel met tarwegrassap als je pijn in je keel heb
18. Bij pijn in tand of kies houdt dan 5 minuten tarwegras sap in je mond, het haalt toxines uit je tandvlees
19. Het helpt grijze haren tegen te gaan
20. Helpt het lichaam rode bloedlichaampjes aan te maken (die zuurstof vervoeren naar iedere cel in het lichaam), tevens is het sap zeer goed voor witte bloedlichaampjes die het immuunsysteem een boost geven
21. Werkt goed tegen hoge bloeddruk
22. Kan de littekens in de longen verhelpen die ontstaan zijn door inademing van slechte lucht
23. Is een goede huidreiniger, heelt wonden en kan goed door de huid opgenomen worden (giet het sap over je lichaam in een warm bad, blijf 15 minuten in bad zitten, spoel je daarna af met koud water)
24. Tarwegrassap bevat veel chlorofyl. De wetenschapper Dr. Binscher zei dat chlorofyl “geconcentreerde zonnekracht” is. Het verhoogt de functie van het hart. Het is van invloed op het vaatstelsel, de darmen, de baarmoeder en de longen
25.  Tarwegrassap is heel goed te gebruiken bij darmspoelingen. Het reinigt en heelt de darm (wand) en andere inwendige organen (binnen 3 seconde in lever).
26. Geeft energie. Je kunt er lichamelijk en geestelijk een beter gevoel van krijgen.

Bron: Hippocrates Health Institute

1 opmerking:

  1. Mijn leven is mooi dankzij jou, Mein Helfer. Heer Jezus in mijn leven als een kaarslicht in de duisternis. Je liet me de betekenis van geloof zien met je woorden. Ik weet dat zelfs toen ik de hele dag huilde nadenkend over hoe te herstellen, je niet sliep, je was me dierbaar. Ik nam contact op met het kruidencentrum Dr. Itua, die in West-Afrika woonde. Een vriend van mij hier in Hamburg komt ook uit Afrika. Ze vertelde me over Afrikaanse kruiden, maar ik was nerveus. Ik ben erg bang als het gaat om Afrika omdat ik veel vreselijke dingen over hen heb gehoord vanwege mijn christendom. god voor richting, neem een ​​moedige stap en neem contact met hem op in de e-mail en ga dan naar WhatsApp, hij vroeg of ik voor behandeling kon komen of ik wilde een levering, ik zei hem dat ik hem wilde weten Ik koop een ticket in 2 manieren om naar Afrika te gaan Om Dr. Itua te ontmoeten, ging ik daar heen en ik was sprakeloos van de mensen die ik daar zag. Patent, zieke mensen. Itua is een god die naar de wereld is gestuurd, ik heb mijn voorganger verteld over wat ik aan het doen ben, dominee Bill Scheer. We hebben een echte strijd prachtig met Spirit en Flesh. Aanbidding diezelfde avond. Hij bad voor me en vroeg me om te leiden. Ik bracht 2 weken en 2 dagen door in Afrika bij Dr. Itua Herbal Home. Na de behandeling vroeg hij me om zijn verpleegster te ontmoeten voor de HIV-test toen ik het deed. Het was negatief, ik vroeg mijn vriend om me naar een ander nabijgelegen ziekenhuis te brengen toen ik aankwam, het was negatief. Ik was overweldigd door het resultaat, maar gelukkig vanbinnen. We gingen met Dr. Itua, ik dank hem maar ik leg uit dat ik niet genoeg heb om hem mijn waardering te tonen, dat hij mijn situatie begrijpt, maar ik beloof dat hij zal getuigen over zijn goede werk. Goddank voor mijn lieve vriendin, Emma, ​​ik weet dat ik dit nu zou kunnen lezen, ik wil je bedanken. En veel dank aan Dr. Itua Herbal Center. Hij gaf me zijn kalender die ik in mijn huis op mijn muur legde. Dr. Itua kan ook de volgende ziekten genezen ... Kanker, HIV, Herpes, Hepatitis B, Inflammatoire Lever, Diabetis, Blaaskanker, Darmkanker, Borstkanker, Nierkanker, Leukemie, Lun, Fribroid, Onvruchtbaarheid, Ziekte van Parkinson, Inflammatory darmziekte, fibromyalgie, herstel je ex. U kunt contact met hem opnemen per e-mail of whatsapp, @ .. drituaherbalcenter@gmail.com, telefoonnummer ... + 2348149277967 .. Hij is een goede dokter, praat vriendelijk met hem. Ik weet zeker dat hij ook naar je zal luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen